Alla inlägg den 12 december 2011

Av Linnea - 12 december 2011 11:56

kungen fuckin' perfekt åkte med sin bror till uppsala imorse för att jobba i veckan, hann mysa i soffan en stund mellan att jag kom hem från städet och han stack vid strax efter 7. en trött jag gick och la mig under två duntäcken och filten och tyckte det va snorkallt, vet inte var felet sitter på mig längre. 


Ska åka till Hackås om nån timme för att kika på en lägenhet som är billigare än den i hackås, och nästan lika stor. Så vi får se var vi hamnar, det skulle tydligen gå bra för bergsbostäder att flytta in saker innan 1 jan också. I eftermiddag blir det stan med robin, ska försöka hitta en grej till fuckin perfekt, är ju fan jul snart och det som vi redan kommit fram till inte att skjuta på längre. typiskt. men jag tror att jag har hamnat i rätt familj (plus min egen..) för att finna tillbaka julkänslan och den kanske inte bara är skitjobbig. Om det går bra den här julen ska jag överväga att ändra på känslorna. jag lovar, nyårslöft, haha töntigt. 


Även om jag gjorde rätt, ja då hittade du fel 
Även om jag borde ha sett det så tittade du ner 
O du log, du var lugn, du var glad, du var lättsam 
Jag var dum, du var smart, jag var fängslad 
Men min mun ville ha dina läppar



punchen i blodet ~ carlsdotter

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards