Alla inlägg den 13 december 2011

Av Linnea - 13 december 2011 08:43

Med farsan snart. 


hade en bra kväll med robin igår, blev djupt som det bara blev förut. men det blev för mycket kaffe och för sent så jag är helt paj nu. eftersom vega väckte mig vid 6 för att hon gatt ut och kissa, bara för att hon druckit mängder med vatten under natten. undra varför.. HAHA. ganska roligt ändå. hon gillar trolldeg. Hann dessutom träffa robins tjej på stan, fika och få en räka i kaffet, hahaha. ja, eller, det va skitkul då iaf. och robin fick leka av sig med beemern medans jag va nervös. litar inte riktigt på hans omdöme sen han krashade sunnyn, näädu. 


jag ser dig prata med hör inte ett dugg.


Morsan tyckte bestämt att jag skulle ringa hc:n idag för att få en tid att göra ett arbets-ekg eftersom jag fortfarande har så ont i hjärtat ibland. Men dom hänvisade mig till sjukhuset. jag orkar inte med dom där, man känner sig bara tönt-förklarad. som om det va jag som ville va sjuk? yeah. hade jag inte haft en mor och en far som brydde sig om mig hade jag garanterat inte ringt dit. även om det inte känns som att allt står rätt till. men det märks. Kanske försöker ringa dom imorrn. kanske. 


Nu ska jag kika på en film med ghost rider, på uppmaning av min jävla perfekta.


wish you remember the time, I will always remember you. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards