Alla inlägg den 15 december 2011

Av Linnea - 15 december 2011 23:22

Snart är det jul. Bara så vi kommer ihåg det. 


la väl ungefär nyss på luren till kungen. Inte illa att ta ett kvälls-snack med honom ibland, han är helt okej, faktiskt. och den där jävla muren bara raseras när jag hör hans röst i andra änden, haha vilken tönt jag är. men det är väl dumt att fortsätta dölja att man är en tönt, det kommer väl lysa igenom ändå, suck. 


robin va här ikväll igen, han är bra, jag gillar att ha honom som vän. han förstår mig, kan erkänna det och samtidigt få mig att förstå hur andra tänker. det är en väldigt bra egenskap och jag vet inte hur mitt liv eller min mind skulle må utan honom. hm, tänker nog inte prova leva utan honom än på ett tag. 


Funderar på att kika på en film och försöka hålla mig vaken, iallafall tll 2, så jag kan sova en sväng imorrn em innan jobbet väntar. dock är det ju ganska värdelöst att kika på film ensam, det va inte jag som sa det där. Fick sällskap med bella framför paranormal activity igår kväll, mys på hög nivå och jag va inte skiträtdd för dom där filmerna igår. jag grinade inte iaf. Nej, faktum var att vi skrattade en del, jag gillade det. 


Och jag kanske ska tänka om när jag inte tror att det påverkar kungen att han är borta, kanske. Han kanske faktiskt bryr sig, och det är nog någonting som han faktiskt vill. det här med att jobba borta och va hemma en vecka i månaden, kanske inte är illa. kanske, jag ska fundera på det. Även om jag inte har något val. eller, tvinga honom vara arbetslös bara för at ha honom hemma? hej deprimerad och skittrött-skitsur sambo. eh, nej tack, tror jag hoppar det va. 


"well we just cant let people see that your not hot enough for me,

but I'll enjoy this right or wrong til' someone better comes along"



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards