Alla inlägg den 20 december 2011

Av Linnea - 20 december 2011 07:18

oh yess, måste ju va så det ligger till om man inte kan flyga. 


det blev flytt i lördags, mina stjärnor till päron och syster hjälpte till att bära, sen blev det middag hos fredriks. skönare dag och trött va man på kvällen. kändes bra att inviga även om vega väckte mig tre gånger under natten, gud vet kanske varför. 


sitter och äter frulle i lugn och ro, faktiskt. Har varit och städat en sväng på morron, nu när vi är riktiga hackåsbor kan jag gå till det jobbet, och hackås-nattjobbet. vilket eventuellt gör att jag kommer igång och rör på mig igen, lycka! vad kungen än säger så tycker iaf jag att det är roligare att va ute och gå i en by ist för grusvägen i salom. och det finns nog ingenting som borde va så prioriterat för mig just nu, (och borde varit i ex antal månader.. som att röra på mig alltså) Men men, jag är tjej, har rätt att va sur. vad nu det hade med saken att göra, äh. leave it.


eftersom det här inte är en lägenhet man flyttar ut ur, utan man dör i, så är det väl dags att adressändra så jag får min post hit. Japp, viktig information, jag vet. lägenheten är iaf ganska skön, lyhörd, stackars våra grannar, haha. men det är iallafall varmt, tillochmed på golvet. och köksfläkten fungerar! oohoo! dock är kylskåp och frys byggt för små, små pygmeér, men det är ju ungefär jag och fredrik, jajjemen! och duschens golv lutar åt andra hållet, alltså, hur svårt ska det va att bygga ett golv som lutar - åt rätt håll!? äh, småsaker. (som man vet att man blir tokig på i längden.) men det blir iaf lättare att hålla rent här än i salom. tror jag. 


Haha! nu kom vega in i köket och satte sig mitt på golvet för att kika på mig och nu bara sitta och glo in i väggen, stackars lillfisen. ish, haha. apropå något annat så tänkte ju jag att kungen inte skulle veta om att jag hade en blogg, med tanke på att vi va rörande överräns om att det är så jävla töntigt för bara två veckor sen. så jag planerade att inte ha den fliken sparad på chromen, men nä, visst glömde ju jag att klicka ner den. han bor kvar, eller.. kommer iaf tillbaka (hoppas jag) även om han har sett den. han kan också få tycka att jag är en tönt, det gör ju jag så jag kan ju inte stoppa honom. 


in my heart, is were I keep my friends.
Har tänkt mycket på zippa dom senaste dagarna och saknat henne mer än vanligt. inte okej. fast okej ändå. men jag vet inte om jag gillar din planering zippa, du vet, rammstein kommer till sverige, the big city, i februari. haha, nej jag tänker inte åka och kika på dom åt dig. men jag hade kunnat följa med om du skulle åkt dit, eventuellt. 
 


Oven and out. 
haha töntigt.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards