Alla inlägg den 21 december 2011

Av Linnea - 21 december 2011 13:54

våga vägra glidmedel.

eller vänta. våga glida med  kanske det stod, äh saksamma ;)


Jag tror att flytten var bra för mig, är ute och går, än så länge, mycket mer än förut, har till och med skakat igång min gamla kropp så pass att jag inte har ont i ryggen av att gå i tio minuter, framsteg! välkomna!  


och nu kommer es, så känn dissen! 

gillar stenhårt att es och robin åkte hem tidigare efter middagen bara för att dom inte ville att jag skulle behöva stressa när jag skulle hinna städa innan jag åkte till myrviken och jobba. eller, det jag gillade var att jag inte ens hade behövt städa just ikväll, och att det va skitlite att städa, så nu sitter jag här efter en promenad med vegas och lyssnar på elementet som knäpper, hon verkar tro att det är smällare. kanske ska lämna musiken på inatt så grannarna får sova. eller så låter jag vegas hålla dom vakna, mahaha. 

 fick en puss och kram genom telefon av en snäll pojk idag, underbart att folk blir så nöjda av att få ett telefonnummer.

Spring som vinden baby, annars kommer det vara kört för oss.





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards