Alla inlägg under juni 2012

Av Linnea - 28 juni 2012 11:42

Ja, den är som vanligt verkar det som, men det gör inte så mycket, än. Varför vet jag inte, jag har ju alltid brytt mig skitmycket om vädret. Marach, min älskade marach togs ner i tisdags. Skitjobbigt men jätteskönt eftersom han varit dålig till och från i nästan två år. Sista dagarna stod han och växlade mellan att hålla upp hovarna och ligga ner helt och vara nästan utslagen. Jag grät mer innan än vad jag gjort efter, var så hemskt att se honom lida så! Men nu har det löst sig för honom och de andra hästarna fick vara med och se så dom hann förstå vad som hände. 


 


Samma kväll, ironiskt nog, så var jag och fuckin perfect och kikade på en gård. EN GÅRD! Jag kan inte förklara hur befriande och lättande och SKITKUL det känns. Jag har mentalt redan flyttat dit, pysen också tror jag, aaaah! Haha, nog för att vi bara varit tillsammans drygt 9 månader och bla blabla, men som syrran sa så har vi faktiskt bott tilsammans i 9månader också. Satt och drog i lite kläder igår, tog ett djupt andetag och tänkte Fan vad skönt det ska bli att flytta! sen kom jag på att vi inte köpt skiten än.. damn. Men det kommer att ske, om vi får som vi vill. För det verkar verkligen vara det vi vill, båda två. Ett hus på 107m2, stor tomt med gräs plus 3hektar skog, som är skitfin, säger jonny. Vilken även lilla kära Vega trivdes i som fisken i vattnet med. såklart, det är ju skog! jobbar gör fredrik åt bror, uthyrd till attacus och jag harvar på med nattjobben och städjobb. vilket funkar. sådär, har sökt ett hotelreceptionistjobb nu, så vi får se var det leder när jag inte har någon erfarenhet alls. 


Tror att det är tack vare gården som jag inte tänker på mackaronen, hade varit sjukt mycket jobbigare om jag inte hade ngt annat att lägga tankarna på. Idag ska jag ringa banken och sen åka ut till näset och pappa. kul att jag sov så jävla länge så halva dagen har gått. men det ska väl ske det också ibland. 


Robin har ju skaffat tjej, så han bor mer hemma än här nu, vafan hände!? men det måste han väl få göra också, men jag hoppas att han typ bor med oss gällande huset iaf. Vi behöver nog det. som vanligt är det alltid bäst om robin är med, helt normalt, ja! 


Jag vill att ditt hem blir där jag hänger min hatt. 

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards