Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Linnea - 23 augusti 2012 11:44

Det var bröllop för dom tokarna i lördags, skitkul och massa glada människor. Nöjd!

Här kommer lite bilder från dagen. 

 

V  

             

 

Den sista bilden är en personlig favorit. ;) 


Till något annat, vi tror att vi kommer få lån till värmen på huset, hoppas, hoppas, hoppas!! Det vore helt sjukt nice! För då ska vi..

- Tömma köket på det som finns där nu

- Riva väggen mellan köket och matrummet

- Köpa en maskin som hjälper oss att bryta up golvet i köket + matrummet och ta upp det

- Lägga golvvärme

- Lägga ner golvet igen 

- Slipa alla golv förutom sovrummet och hallen

- Betsa/måla alla golv förutom sovrummet och hallen

- Måla taket i köket och matrummet 

- Måla väggarna

- Hitta en gubbe som kan mura in vedspisen

- Bygga upp hela köket som självklart kommer komplett och perfekt till oss från IKEA. 


Och vi kan ju önska att allt detta är klart till sista helgen i oktober. håller en tumme för det ibland iaf, gör man det hela tiden kommer det nog aldrig bli klart.. 

Det börjar bli höstigt ute nu, inte för att det har varit så mycket  till sommar, men ett par skitfina dagar har vi ju fått iaf. Och jag hoppas att vintern kommer bli jättemysig med mycket snö och rätt temperatur. Ska träffa en dam i em för att ev gå intro på ett nytt jobb, som personlig assistent. Känns helt okej, även om det "bara" är som vikarie, men jag kan ju hoppas att det blir en tjänst ledig om jag trivs med det. Vore sjukt nice att ha ngt fast faktiskt. Annars harvar jag på med Tallgläntan, Dalsätra, Treklövern och Bergsgården. Är fan jämt på jakt efter mer jobb ändå. Sinnes. 


Vega har inte blivit av med var-knölen på bröstet än så jag ska stika till hara och hämta jodopax för att tvätta med. Stackars tjejen kommer det bli då. Och ikväll kommer Mathilda och äter middag med oss, så det blir mys i kubik innan jag pyser till åsarna för att jobba. gött att få va där igen! :) 


Tjoflöjt och ma synes! 








Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards