Direktlänk till inlägg 15 oktober 2012

måndagsmys

Av Linnea - 15 oktober 2012 19:48

Med mig själv efter en och en halv timmes massage. Känns helt okej. eller, jag är helt slut menar jag, även om jag bara låg där. Pojkarna är i fåker och mekar bil så jag ska bara grisa med mig själv en stund. Så tänkte jag. och tänkte att jag borde ta en kort paus från mitt liv. Sen tänkte jag att jag kan passa på att skriva på bloggen. Paus från livet var det ja. eh? Men någon paus är det svårt att ta, det är ju som att vara ifred från sig själv. Damn! vad det skulle vara skönt ibland. Tapeterna i köket sitter iallafall där dom ska sen torsdag kväll och snyggt som fan blev det tack vare sanna! Annars hade dom nog suttit både snätt och ut och in, och inte skulle vi vara klara än heller. Det gjorde att fröken kunde börja lägga golvet med sina päron igår, jag har jobbat natt i helgen och hjälp fjant att flytta i lördags och flyttstäda igår. puh. Idag blev det jobb på matan här i hackås och vi tog oss iväg från jobbet typ 90 minuter senare än vanligt. Bra jobbat!  Idag fick jag svettas lite när fredrik ringde och sa att ikea ville få tag i mig och det fattades 99 kr som skulle betalas innan kl 13, ungefär mindre än två timmar kvar. Om vi skulle få köket på onsdag som det var bestsämt. ja, för jag är ju inte alls på jobbet så det är lugnt! Surfitta! säger jag om bruden som satt på ikea. Inte alltid superbra folk som sitter där, tydligen. men jag löste det iaf och fick iväg dom där jävla 99kronorna så köket ska komma på onsdag. Fan ta dom om det blir fel nu. Min bil är fortfarande död och jag vete gudarna när fröken har ork att ta tag i den. varken jag eller han har för mycket energi just nu, även om det faktiskt börjar bli lite bättre igen. Nä, nu ska jag ligga med mig själv i soffan så mycket jag hinner!  


det svåra är inte att alltid välja det som är enkelt

det är att välja det som kommer göra den framtid man inte vet något om

så bra som möjligt. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 6 januari 2022 20:55

Sjukt längesen nu. Zelda är borta, det stämmer. Saknade efter henne hängde kvar ordentligt och länge och en del har väl inte släppt än. Irja fick mycket fina ord från BPH, men ett sufficient på utställningen så tankarna på att avla på henne har v...

Av Linnea - 27 mars 2021 08:12


För snart tre veckor sen skadade sig Zelda ute i skogen så pass illa att det skulle krävas operation och utsikterna för att bli helt bra var sådär. Efter mycket funderande så fick hon somna, det blev väldigt tomt här hemma trots att vi har tre hundar...

Av Linnea - 6 mars 2021 21:06

Sen senaste inlägget i november, så har... egentligen inte så mycket hänt. Jag och Irja tränar på, mycket fjärr i klass 2 just nu, men jag tror att jag ska bygga en plattform för den. Hon kommer framåt, men det är mycket trampande med baktassarna och...

Av Linnea - 1 november 2020 20:45

Aijas öga visade sig hade hårsäckar på insidan av ögonlocket, men ett hårstrå som växte in mot ögat, inte så konstigt att hennes öga verkade göra ont. Men nu är hon opererad och vi hoppas att hon slipper fler hårstrån där. Idag hade hon jobbat bra me...

Av Linnea - 11 oktober 2020 19:32


Sen senaste inlägget har jag och Irja startat lydnad en gång till, i Åre, en klassvinst och 2:pris. Hon gjorde alla momenten utom ligg under gång, så trist när det är ett moment hon kan mycket väl. Men inte den dagen. Jag känner att jag inte heller v...

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards