Alla inlägg under november 2012

Av Linnea - 30 november 2012 17:53

Det är inte så kul som det låter! 


Jobbar mer lagom än vanligt nu i veckan, kör fem nätter istället för som vanligt, typ en. Gött! Min andra hälft, robin, martin och oskar var nyss hit en sväng för att fara runt som yra höns och packa massa saker. Dom är nu på väg till skalet för att dricka öl och spela i helgen. Skönt för dom att komma bort på en minisemester tror jag. Själv jobbar jag nätterna den här helgen och säljer förhoppningsvis bmwn till berging imorrn. Dessutom är det inte många dagar kvar tills min efterlängtade es kommer hit, så jag kan inte klaga på livet just nu! Plus att det har kommit snö och är typ -8 ute. Nöjd tjej menar jag bara! Haha, jag stoppade leroy i handfatatet nyss, han älskade varken mig eller livet just då tror jag! sprang och sprang men kom ingen vart. Som en annan känner att man gör vissa dagar, ju! Och nu ligger han platt på mage och solar, han vart väl kall, lillskiten där. Hoppas han lever när jag kommer hem imorrn!


I knew I loved you before I met you.
I think I dreamed you into life
I knew I loved you before I met you
I have been waiting for you all my life. 

Hihi, hörde den för första gången på flera månader ett par timmar efter att vi pratade om den.

Älskar dig, allra käraste syster. 

Sot

Av Linnea - 27 november 2012 14:35

KM bygg är just nu inte mina favoriter. Ska icke be dom göra ett murarjobb åt mig igen och är ingen jag tänker rekomendera till någon annan heller. Men nu är spisen och muren besiktigade och det var bara att elda när vi fått ner klinkers. Woho! Varför vi nu ska elda när det är så varmt ute.. 


Det mesta fint mig fis säger till mig värmer i hjärtat, men när han kallade mig sin bästa vän, då smälte världen helt!


Jobbade i åsarna inatt, mysigt som vanligt, är dock lite jobbigt när klockan är 4 på morgonen och gubbar försöker psyka en. Men spännande! 


I lördags gick vi nog knappt utanför dörren, fisen hade massa energi att göra saker men jag hade jobbat en natt och sovit knappt fem timmar så jag var inte alls pepp. Det blev en glo på film i soffan dag. rätt gött faktiskt. även om jag nog är på väg att bli lite mycket tjej nu så är lite känslig. Kul! nja. Söndag rensade vi upp i vardagsrummet och pojkarna har flyttat ner frysen så nu kan man tro att det bor någon här..! Victor och natalie kom och inspekterade med lilltjejen med sig, sen kom mor och far och skulle sätta upp fönsterlister. Men jag tror pappa lessnade och gick över att hjälpa fredrik med hällen ist så den sitter där den ska men vi har fortfarande inga fönsterlister ;)


Nu ska jag åka till hara och hämta min lilltjej! 

Av Linnea - 22 november 2012 14:09

Är i år en sjukt mörk och tråkig månad. Vi hade några minusgrader förut men på senaste tiden har det varit plus. Något skitig vovve och matte som kommer hem efter promenad. Lina har iaf hunnit fylla år sen sist och det blev stan (vid halv ett på natten) sjukt värd kväll? galet. I huset har vi börjat få riktig ordning nu,slipper sitta i duschen och diska! Kände mig som en prinsessa igår när jag fick diska i maskinen och sen duscha i en dusch som det faktiskt kom vatten ur, varmt dessutom! Så nu är det typ fönster, tak-, och golvlister kvar. sweet och man trivs så sjukt mycket bättre!  Vardagsrummet ser fortfarande ut som ett bombnedslag, men jag tror vi fixar det i helgen. Ställer ut allt i förrådet och slänger det som bara är skit. Gött! jagf jobbar i matan på tallgläntan idag, lite annat men rätt kul, imorrn kör jag natt på dalsätra. Alledes för lite jobb den här veckan! jävla skit.

Av Linnea - 13 november 2012 12:47

jobbade på matan igår och for sen till farmor i hara, där päronen, systeryster och jonny var. Blev en prommenad i skogen med hundarna och syster och farmor fick upp min garderob. Skitbra blev det. Idag har jag hunnit kliva upp, äta frukost, åkt till myrviken och hämtat farmor för att köra henne hem till hara innan det nu är dags att äta lunch på hemmaplan. Vega vill gå ut och gå så en sån blir det nog snart, innan jag förhoppningsvis lägger mig i sängen en timme innan jag åker till mor och far på middag innan nattjobb. 


Forum hände ju i helgen och fredag inkluderade det mig. Skitkul och galet som vanligt, behöver nog inte säga mer. 


Slutdiskuterat

Av Linnea - 9 november 2012 15:37

sök inte efter en man att älska livet ut

sök efter en man som gör att du älskar att leva. 

 


Ska dit med jenny och ida ikväll och det jag mest längtar efter är att fisen ska komma hem så jag får pussa på honom. No Homo, right? Har spacklat andra omgången bakom spisen idag så imorrn kan vi slipa och måla så vi äntligen får dit diskbänksraden som den ska så vi äntligen får ett fungerande kök! inte illa pinkat va? 

 

 

Av Linnea - 6 november 2012 16:44


Jag har inga bra bilder på hur det ser ut i köket just nu, vilket kanske inte heller är någon mening, det ser ut som ett bombnedslag - igen. eftersom muraren är där och leker om dagarna. Men han skulle komma tillbaka imorrn och göra klart sa han, det låter ju bra! Här kommer alltså ett par bilder som visar vissa bitar på vägen. 

Har                           

Av Linnea - 6 november 2012 02:56

Ja. Det har hänt en hel del sen sist. Köket kom på en onsdag , tror jag det var, under helgen var Victor och sanna där och hjälpte oss på lördagen och Victor och Nathalie var där på söndagen. Tack och lov för det, annars hade det inte iagått så fort. Dock satte vi bara upp längan där diskbänken är, vi fick åka till Ikea och köpa en ny diskbänk. Och tror vi inte på fan att jag glömmer erbjudandesaken hemma. Så vi hade 2000 att hadla för, men betalade nästan tre ur egen ficka på grund av det. Nöjd tjej! Eller vänta, inte ett dugg va! Men vi fick hem den och lite annat tok, typ lila stolklädsel, skitsnyggt även oo det inte låter så. I samma veva började Robin med värmen, vilken blev klar ett par dagar efter att vi flyttat in eftersom vitala delar hade försvunnit under en städning, troligen. Vi flyttade iaf in förra lördagen, tiden har gått sjukt fort, vi har redan bott där mer än en vecka! Skönt, helt underbart är det! Vi har kommit i ordning, typ. Har dock fortfarande inget vatten i köket, men har det i alla fall i badrummet, vilket är mer än vi hade första dagarna! Vi har fått låna ett stort skåp från farmor där vi har massa fina glas. Samt hennes säng. Så vi börjar komma till rätta oee saker, muraren var där igår och kommer imorrnbitti igen och sätter förhoppningsvis in vedspisen snyggt så vi kan fästa diskbänksraden och koppla in diskbänken och vatten. För att inte tala om diskmaskinen! Vi trivs som fiskar i ljummet vatten alltså. Vega traskar runt på tomten lös och är som en pärla! Hon har dock fått lite fler knölar och fort går det, till mattes förfäran! Men jag vet ju inte var det leder så jag ska inte oroa mig, bara ge henne den bästa tiden jag kan den sista tiden! Fyfan, hemska tanke, älskade lilla tjej! BMWn, som jag skrev tidigare , har gett upp, typ! Han ås dock till salu med ett trasigt tändningslås. Istället för den gamla mörka faran kör jag numera runt i en snygg merca som både jag, Vega och alla andra får plats i , gött! Jag är på jobbet men hade gärna varit hemma, som alltid nu för tiden. Hoppsan!

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards