Alla inlägg den 13 december 2012

Av Linnea - 13 december 2012 15:17

Det är kallare än -20 ute och klart på himlen. Rätt fint men kallt som fan att gå ut med hundarna.   

Men nu är jag inne och börjar få upp värmen igen. Fick just panikont i magen. Fan ta alla om det är magsjuka. Jävlar vad jag ogillar mitt jobb en stund isf. Det gjorde jag inatt ändå. Eller inte just jobbet med ändå. Jag tycker att jag har stora problem som jag delar med mig av lite väl mycket. Men herregud. Det finns dom som är värre. Och MAN SKA INTE KLAGA PÅ SÅDANT SOM MAN ÄNDÅ INTE KOMMER GÖRA NÅGOT ÅT. förstå det, lilla du. Okej, nu släppte panikmagen. Hoppas den släppte for real också. Jag har ringt till personer idag. Men dom svarade inte så jag lämnade mitt namn och nummer så hoppas jag att dom hör av sig i veckan, så kanske jag kan få bukt på, ja, jag vet inte. Rädslan kanske. eller kaoset kanske man ska kalla det. eller ngt annat bra ord. Flickorna är hur mysiga som helst, jag tror att dom tycker att det är lite väl kallt ute. Man är aldrig själv när man ligger i sängen precis. även om både jag och fisen sover hemma kan vi ha sällskap av en hårtuss. Hjärta på det, även om det är lite trångt ibland. Fisen ska till åre imorr på personalfest med jobbet, kommer hem på lördag och jag jobbar i åsarna imorgon natt. Jag har bestämt att det ska gå bra. Jag har bestämt att tankarna ska vara där dom ska vara. pung...t. 

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards