Direktlänk till inlägg 22 januari 2013

But now that you get me

Av Linnea - 22 januari 2013 17:22

you know fear is what it really was.

Tänker alltid på mig och sambon när jag hör den. Fast det är han som "sjunger" den till mig. 

Jaha, ja, en liten catch-up från sist, vad hände då? jo, artic cup och det där. Vad jag kanske glömde nämna då är att grabbarna har börjat få med mig på gymet. Vilket känns hur bra som helst, Jag har inte så ont i ryggen när jag jobbar, att det känns som att den ska gå sönder och jag har bältet för att inte dö. Nu är det mer som att jag har bältet för att det är skönare, det ger fortfarande stöd, men jag överlever utan det. Woho! That feeling! 


Det är kallare än -20grader ute och har väl varit det sen typ igår, men det känns som att det varit det jättelänge, vilket jag tror är bra, då anpassar man sig fort kan man säga. Haha, vega har en boll som man kan stoppa in mat i så rullar hon runt den och på så sätt äter långsamt. Nu har hon rullat runt den en kvart och bestämde sig nu för att ligga i soffa och tugga på den hårda bollen för att få ut dom sista små mat-pluttarna. Smart tjej! Men det verkar jobbigt så nu ber hon om mattes hjälp och gnäller och klättrar upp i knät. Uppmärksamhet får man ju då! 


Jag har varit till psykologen och till farmor och fikat idag. Jag tror att det var ett bra samtal hos psykologen och hos farmor var det jättemysigt. Pojkarna är och kikar på en bil så vi får väl se om robert kommer hit och visar upp den i kväll. Ingen av dom har bilar som startar så enligt mig är det verkligen dags att dom hittar något som gör det. 


You only know that you are high when you feeling low. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 6 januari 2022 20:55

Sjukt längesen nu. Zelda är borta, det stämmer. Saknade efter henne hängde kvar ordentligt och länge och en del har väl inte släppt än. Irja fick mycket fina ord från BPH, men ett sufficient på utställningen så tankarna på att avla på henne har v...

Av Linnea - 27 mars 2021 08:12


För snart tre veckor sen skadade sig Zelda ute i skogen så pass illa att det skulle krävas operation och utsikterna för att bli helt bra var sådär. Efter mycket funderande så fick hon somna, det blev väldigt tomt här hemma trots att vi har tre hundar...

Av Linnea - 6 mars 2021 21:06

Sen senaste inlägget i november, så har... egentligen inte så mycket hänt. Jag och Irja tränar på, mycket fjärr i klass 2 just nu, men jag tror att jag ska bygga en plattform för den. Hon kommer framåt, men det är mycket trampande med baktassarna och...

Av Linnea - 1 november 2020 20:45

Aijas öga visade sig hade hårsäckar på insidan av ögonlocket, men ett hårstrå som växte in mot ögat, inte så konstigt att hennes öga verkade göra ont. Men nu är hon opererad och vi hoppas att hon slipper fler hårstrån där. Idag hade hon jobbat bra me...

Av Linnea - 11 oktober 2020 19:32


Sen senaste inlägget har jag och Irja startat lydnad en gång till, i Åre, en klassvinst och 2:pris. Hon gjorde alla momenten utom ligg under gång, så trist när det är ett moment hon kan mycket väl. Men inte den dagen. Jag känner att jag inte heller v...

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards