Direktlänk till inlägg 13 februari 2013

Zippoooo

Av Linnea - 13 februari 2013 20:19

Ibland blir jag så arg på dig. Så fruktansvärt arg, så jag skulle kunna slå dig om du vore här. Och du skulle förtjäna det. Risken finns dock att jag egentligen skulle krama och pussa på dig tills du bad mig dra åt helvete. Fan vad värt det skulle vara. När man pratar om sommar, hojar, alkohol, cruisingar, FOLK och röj! Du skulle vara den fjärde delen av oss. Jag har inte hittat någon som skulle passa lika bra in med oss som du. Då skulle jag tvinga den att sitta ihop med oss. Kort sagt. 


Jag överlevde iaf den äckliga gröten och har nu gått vidare med mitt liv att vara förkyld. I helgen började hostan och jag ick ont i hjärtat/bröstkorgen. Till en början gick det inte att "spänna" bröstkorgen men nu går det iaf bra att lägga sig i sängen. Även om jag fortfarande inte ska bära tunga saker, det är bra när man jobbar i kök, ha?


Vi har kommit fram till att vi använder mer vatten än vad som rinner till i brunnen så nu är det bara att gå i lortiga kläder, duscha max en gång i veckan och spla varannan gång man använder toan! typ. 


Jag har haft ljudmedly med pojkarna, jag lyssnade på musik i köket medans jag gjorde botten till pajen jag och mina fina flickor ska mumsa imorrn och dom satt i vardagsrummet (bänkade på varsin stol för att komma tillräckligt nära tv som säkert står typ tre meter från soffan..) och spelade halo. Jag vann. För att dom inte får smaka pajen imorrn. Ha! 


sometimes, when you can't be strong, you have to trust your love. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 6 januari 2022 20:55

Sjukt längesen nu. Zelda är borta, det stämmer. Saknade efter henne hängde kvar ordentligt och länge och en del har väl inte släppt än. Irja fick mycket fina ord från BPH, men ett sufficient på utställningen så tankarna på att avla på henne har v...

Av Linnea - 27 mars 2021 08:12


För snart tre veckor sen skadade sig Zelda ute i skogen så pass illa att det skulle krävas operation och utsikterna för att bli helt bra var sådär. Efter mycket funderande så fick hon somna, det blev väldigt tomt här hemma trots att vi har tre hundar...

Av Linnea - 6 mars 2021 21:06

Sen senaste inlägget i november, så har... egentligen inte så mycket hänt. Jag och Irja tränar på, mycket fjärr i klass 2 just nu, men jag tror att jag ska bygga en plattform för den. Hon kommer framåt, men det är mycket trampande med baktassarna och...

Av Linnea - 1 november 2020 20:45

Aijas öga visade sig hade hårsäckar på insidan av ögonlocket, men ett hårstrå som växte in mot ögat, inte så konstigt att hennes öga verkade göra ont. Men nu är hon opererad och vi hoppas att hon slipper fler hårstrån där. Idag hade hon jobbat bra me...

Av Linnea - 11 oktober 2020 19:32


Sen senaste inlägget har jag och Irja startat lydnad en gång till, i Åre, en klassvinst och 2:pris. Hon gjorde alla momenten utom ligg under gång, så trist när det är ett moment hon kan mycket väl. Men inte den dagen. Jag känner att jag inte heller v...

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards