Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Linnea - 11 mars 2013 10:14

Väcker matte, ser ut som att vi vill gå ut. Men när matte gått ner tar vi hennes plats i sängen! Som om inte en dubbelsäng är nog stor åt oss alla tre!? Gah!

Och nu står hon ute, skäller och ylar om vart annat. Underbart med löptikar! Tur att jag iaf bara har en nu, hade två i helgen. ajjemen. Jobbade mer än 60 timmar förra veckan, det är tufft när man jobbar 50h med sånt man inte tycker om. och sitter still eller sliter på ryggen. 

 

Fredrik "hotade" igen med det som jag mycket väl vet om, att han ska ut med brorsan sin på servicar och så, i sommar. Jag fick typ panik och blev skiträdd. Eftersom.. Han är det jag ser fram emot varje dag, om jag är på jobbet. Han är liksom det som lyser upp dagen, han som gör att jag ler. Och visst, det är väl skitbra, men vad händer när han är borta 5 dagar av 7 varje vecka? ska jag gå runt och vara deppig hela veckorna? Nej du tack. Först var nog den bästa lösningen jag såg att bli så ledsen så han sa att han inte skulle åka. Men tack och lov är min känslokalla pojk inte så mjäkig och säger heller inte sånt som han vet att han inte kan hålla, bara för att göra mig glad. Så utan att han sa det så sa han "jag kommer åka, jag kommer vara borta, jag kommer göra det jag vill göra och jag kommer sakna dig, jag kommer komma hem. Gör det du vill göra, åk dit du vill men kom försjutton hem också!". Vilket gav mig en hård spark i arslet, som jag behöver! Jag har harvat runt i samma stil, med inget riktigt jobb och ni vet, i tre års tid snart. Det får vara nog, dags för mig att hitta något jag trivs med, något jag vill göra och inte gör bara för att jag ofta har tristess, måste göra något och måste tjäna pengar.  

 

Och eftersom mina ideér är ungefär 173 st så vet man inte var man ska börja. Så nu tänker jag börja i HarryRudbergs-änden. Så jag söker en sommarkurs på 11veckor, Företagsekonomi - marknadsföringens etik. 

Jag tror att jag har bestämt mig. Sen är det bara att hoppas på att man kommer in. Och hoppas på att man tycker det är hyfsat kul, haha. 

 

You shouldn't live your life depending of someone else. 

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards