Alla inlägg den 24 maj 2013

Av Linnea - 24 maj 2013 14:10

Nöjdare tjej än förra gången har kunnat börja springa på allvar nu, så ligger på 7km på under en timme ute. Helt okej och jag hoppas det bara blir bättre. Och skitsnygga skor som passar har jag hittat, färgkombinationen på mina kläder och dom är.. sådär. men det sket man väl i?


Springmeet var helt underbart. Men underbart är kort och vi for hem vid tolv med en skitfull och sjukt besviken jag. Bättre lycka nästa gång! 


Tror inte att våren är min årstid. Helt paj, i upplösningstillstånd och måste fly från allt. Skönt att komma påa tt det inte beror på att jag hatar mitt liv utan att det är för att jag är rädd att fortsätta förlora folk som står mig nära. Det är lättare att leva med sig själv, sin pojkvän och sitt liv när man vet om det. 


Fisen håller på att ta MC och tungtsläp-kort och jag jobbar mitt första pass på kvarn ikväll. Spännande! 


Om vi vänder om nu får vi aldrig se, om vingarna bär. 

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards