Alla inlägg den 23 juni 2013

Av Linnea - 23 juni 2013 22:26

Midsommarafton firades som den ska firas, med sköna vänner, lite eld, alkohol och värme. Pojkarna slog ut en vögg i bastun och satte in en till bänk så nu kan man basta fler än två. Riktigt skönt och det gjorde oss inte så himla mycket att det började ösregna mitt i natten. Själva dagen firades hos fisens päron för att det var midsommar och några födelsedagar. Mys till sent på kvällen då vi for hem och drack några drinkar till film. Söndagen började med frukost sen en heldag med halvarssonnarna och ida, åka båt, ring och fika. Sen middag, näset, två abborrar och kvällsfika. Helt underbart är att vega har kunnat vara med hela helgen. 


För en vecka sen kom jag, jenny, lisa, frida och bella hema från rhodos. Vilken vecka, hur skön som helst och jag tror att den var välbehövlig. Jag njuter mycket av det jag har här hemma nu. Förutom ödlan då, någon som vill ha honom? 


ingen tror att du har det bättre än dom för att du skryter om ditt liv. 

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards