Direktlänk till inlägg 30 september 2013

hash

Av Linnea - 30 september 2013 23:27

Jajemen, är tillbaka på nattjobb nu och kör fyra hurtiga nätter på rad. Man kan ju tycka att det är passande eftersom jag bestämde att jag är förkyld och inte ska träna utan ha vilovecka. Men vilka blir det ju ittna av med ska man tro. Även om det inte öre på långa vägar samma sak. Fisen åker och jobbar imorron, någonstans långt bort i stan, kanske är lika skönt för honom att inte va hemma när hans Bitch ska jobba massa natt. Men jag hoppas det går bra. 


Hundlogik - öppnade en dörr för att va hos matte i sovrummet en stund, för att sen ligga vid den andra fören och be om att få komma ut.. Inte för att hon hahade stängt den första efter sig direkt. Gosfian min.


Håller på ochletar mig praktikplats, jag hade ju hoppats på att distriktan i hackås kunde ta sig ann mig, men icke. Hoppas väl på ejra istället då. 


iväg till Hammerdal eller Hammarstrand igår för att kika på en Audi. Vi som aldrig skulle ha en audi..? Och det har vi inte heller, tack för det! Den hade,i annonsen, en växellåda som stod i felsäkert läge. Jo, det stämde ju, men inte visste vi att den hade knasiga lamndavärden, slut damasker och lite annat 'småpul' när vi bestämde oss för att åka tio mil. Men men, en mysig tripp blev det med Magnus och vad gör man annars en söndagskväll? Nä, jag ska nog skaffa mig en subba som inte är alltför fräsch, dyr eller långkörd. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 6 januari 2022 20:55

Sjukt längesen nu. Zelda är borta, det stämmer. Saknade efter henne hängde kvar ordentligt och länge och en del har väl inte släppt än. Irja fick mycket fina ord från BPH, men ett sufficient på utställningen så tankarna på att avla på henne har v...

Av Linnea - 27 mars 2021 08:12


För snart tre veckor sen skadade sig Zelda ute i skogen så pass illa att det skulle krävas operation och utsikterna för att bli helt bra var sådär. Efter mycket funderande så fick hon somna, det blev väldigt tomt här hemma trots att vi har tre hundar...

Av Linnea - 6 mars 2021 21:06

Sen senaste inlägget i november, så har... egentligen inte så mycket hänt. Jag och Irja tränar på, mycket fjärr i klass 2 just nu, men jag tror att jag ska bygga en plattform för den. Hon kommer framåt, men det är mycket trampande med baktassarna och...

Av Linnea - 1 november 2020 20:45

Aijas öga visade sig hade hårsäckar på insidan av ögonlocket, men ett hårstrå som växte in mot ögat, inte så konstigt att hennes öga verkade göra ont. Men nu är hon opererad och vi hoppas att hon slipper fler hårstrån där. Idag hade hon jobbat bra me...

Av Linnea - 11 oktober 2020 19:32


Sen senaste inlägget har jag och Irja startat lydnad en gång till, i Åre, en klassvinst och 2:pris. Hon gjorde alla momenten utom ligg under gång, så trist när det är ett moment hon kan mycket väl. Men inte den dagen. Jag känner att jag inte heller v...

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards