Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Linnea - 2 oktober 2013 01:56

Kände mig jättebadass när vi åkte till Hammerdal och kollade på audin, dels hade jag två pojkar med i bilen, ändå var det jag som körde. Och dels kunde jag ligga med mittsträcket mitt under bilen trots att vi mötte, skitmodigt! (jag hade iof omkörningsfil på min sia vägen.. Men ändå) 


Natten som var, var lättare än dom varit på länge på jobbet men jag sov kasst i tre timmar idag så jag fasade för att åka hit igen. Men än lever jag och har inte somnat stående. 


När människor huxflux dumpas för att den ena parten har slutat älska den andra blir man rätt nervös och rädd att det ska hända mellan sig själv och sin bättre hälft. Vad skulle man göra då lixom? Sånt man inte ens kan styra över. Skitgrejer. 


Vega har flyttat till pappa för ett par dagar, jag pallar inte att riskera att hon väcker mig när jag jobbar fyra nätter på rad. Och det är roligare för henne att va hos gammelhusse när matte ändå bara sover under soltimmarna. 


På fredag ska jag dricka vin och mysa med mannen i mitt liv. Bestämde jag just. Han får säga vad han vill om det, nu är det bestämt. 


Pilluur och jag har insett att det ibland försvinner ord när man skriver här via telefon så om det ser ut som att jag varit skitfull när jag skrivit kanske jag faktiskt inte alls va det.. Kanske.

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards