Alla inlägg den 24 november 2013

Av Linnea - 24 november 2013 06:04

Och plugg har den här veckan handlat om. Började plugga matte i måndags, men är tydligen inte inskriven på skolan och kursen än? Sen blev det fredag-lördag nattjobb. Är helt paj nu. Nästa vecka ser likadan ut, förutom att jag förhoppningsvis hjälper gamla gubben att hämta sin nya bil som han väntat på i flera veckor nu. Rätt ballt att köpa sig en ny bil när man är sådär en 92 bast. Vega lämnas hos daghusse när matte och vanliga husse är på jobbet eller gör annat dom tror är viktigt. Var på bio med Jenny, Lisa, kevin och hans tjej i tisdags, mys trots att fisen va i Karlstad på jobb. Han har för övrigt varit en sjukt bra elektriker på senaste tiden, han har inte bara fixat lyse i köket utan även kopplat in spis, disk, micro. Och köpt ett side by side. Så nu är livet med snubbelsladdar i hela köket över, och på samma gång tog livet jag-sitter-på-golvet-när-jag-vill-ha-något-ur-kylskåpet slut. Ingen är lyckligare än jag! Trots att jag har en förbannad jävla blåsa stor som en krater i kinden så jag varken kan prata, äta, pussas, sova eller låsas att jag är normal utan att det gör snoront. Men näää, ingen är lyckligare än jag över att njuta av att gå runt i köket och känna det som att man bor i en lyxvilla! 


~ ingen bör hålla den tiden som varit, för hårt. 



Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards