Direktlänk till inlägg 11 december 2013

Tööö

Av Linnea - 11 december 2013 19:36

yes, december i jämtland 2014 innebär runt 10 grder varmt och all snö (den lilla dm som lyckats lägga sig) försvinner. Hade varit bättre för snön att vara inne i vårat föråd, knuffade in fiddyn där ikväll och det var nog kallare inne än ute. Samtidigt töar inte jag, jag växer då jag tyckte jag var så jävla trött förut, så jag provade sluta träna. Blev faktiskt lite piggare en tid, men nu har jag nog blivit lika trött igen men äter som jag gjorde förut.. haha men det löser sig så fort det blir ljusare ute. Matten går över förväntan och det är inte så hemskt att sitta i ett klassrum igen. Med lite tur blir det biologi efter jul, så jag har någon chans att ha något att säga till om när det är dags för intagningsprov och sådant. För jag hoppas nästan mer på att jag kommer in i skåne 8u7w6 (en hälsning från vega, undrar om hon också hoppas på skåne..?) På grund av denna lilla flicka hopper jag på skåne, känns lite dumt att vilja styra sin framtid på grund av en hund (okej det är inte bara för att hon finns, det skulle bli lättare med sambon också) Men ändå, att vilja styra sin framtid för en vovve.. (och en sambo..) Vi märker väl vad det blir, det blir nog bra


Snart är det jul. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 6 januari 2022 20:55

Sjukt längesen nu. Zelda är borta, det stämmer. Saknade efter henne hängde kvar ordentligt och länge och en del har väl inte släppt än. Irja fick mycket fina ord från BPH, men ett sufficient på utställningen så tankarna på att avla på henne har v...

Av Linnea - 27 mars 2021 08:12


För snart tre veckor sen skadade sig Zelda ute i skogen så pass illa att det skulle krävas operation och utsikterna för att bli helt bra var sådär. Efter mycket funderande så fick hon somna, det blev väldigt tomt här hemma trots att vi har tre hundar...

Av Linnea - 6 mars 2021 21:06

Sen senaste inlägget i november, så har... egentligen inte så mycket hänt. Jag och Irja tränar på, mycket fjärr i klass 2 just nu, men jag tror att jag ska bygga en plattform för den. Hon kommer framåt, men det är mycket trampande med baktassarna och...

Av Linnea - 1 november 2020 20:45

Aijas öga visade sig hade hårsäckar på insidan av ögonlocket, men ett hårstrå som växte in mot ögat, inte så konstigt att hennes öga verkade göra ont. Men nu är hon opererad och vi hoppas att hon slipper fler hårstrån där. Idag hade hon jobbat bra me...

Av Linnea - 11 oktober 2020 19:32


Sen senaste inlägget har jag och Irja startat lydnad en gång till, i Åre, en klassvinst och 2:pris. Hon gjorde alla momenten utom ligg under gång, så trist när det är ett moment hon kan mycket väl. Men inte den dagen. Jag känner att jag inte heller v...

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards