Alla inlägg den 24 februari 2014

Av Linnea - 24 februari 2014 14:49

Kan man kalla det när det är 7grader varmt den 24 februari, men gick en promenad på 45 min med eve, vega och doris i hackås idag, trodde jag skulle dö fyrahundrafyrtioåtta gånger. Så skulle jag skotta bort lite slaskäckelfan när jag kom hem men det var för tungt för hjulingen så vi fastnade sjutton gånger och jag blev less. Less som fan, det är ju glashalt overallt. Nu kan det fan få bli vår och snöfritt istället. dessutom hittar jag inget bra sätt att sitta på min gigantiska boll nu heller. suck. 


Har iaf svarat på mina 92 frågor om humanfysiologi nu och tror att jag hajade det där om granulocyter efter mycket om och men. Ska påbörja nedgrävning i cellbiologi idag, men den uppgiften har bara 36 frågor så den kommer gå fort. Ha! tror du ja. 


Pratade iaf med veterinären imorse om vovven min men hon kunde säga att jag kan avvakta och hålla koll på na så inget förändras iaf, sjukt gött. Har ingen lust att tvinga henne genom en livmoderoperation, det var inte helt smärtfritt på tara tror jag. 



Mod är inte, att inte vara livrädd

Mod är att utföra saker även om man är livrädd. 

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards