Direktlänk till inlägg 29 maj 2014

ingen är så bra som du

Av Linnea - 29 maj 2014 03:01

Alla har olika åsikter om saker, valet har nu varit och det verkar väldigt skrämmande det man hör. Men det finns ingen anledning att hata på folk som röstat på det ena eller det andra och vad jag anser så ljuger alla partier på ett eller annat vis så allt är mer eller mindre korrupt. Så lägg ner klagandet och se vad som kan göras åt saken om fel sak har skett!

Idag har jag och Vega varit till hede igen. När jag och biggis försökte ta stygnen på henne igår så gick det inte så bra och man märkte på lilltjejen att det gjorde ont. Kände att det är bättre att Karin är elak än att jag är o gräver i hennes sår.

Efter det åkte jag och Edvin till stan och köpte en ny tv till honom, smidigt och smärtfritt, vi fick till o med igång den när vi kom hem. Puh!

Fredrik kom hem från Umeå idag, kom hem, åt och åkte med Robin och satte båten i sjön. Kul kille! Jag skulle ju iof sova för att åka och städa innan nattjobb så det var lika bra att han åkte och njöt av att det var vindstilla och solen sken. Mindre nöjd tjej som gick o la sig! Men nu är det rätt skönt att ha sovit så man slipper vara en halvdöd ragata mot gamlingarna.

Ser just en reklam där det är en tant som går runt och säger "dyrt" "dyrt!!" och kände igen mig fruktansvärt mycket. Haha snålpära man är! En annan pära är es som inte hade tid att prata med mig när jag ringde henne igår! Jag hade ett jättebra pära-namn på henne som jag satt och skrattade åt på toa, men nu har jag förstås glömt bort det. Nu är man självisk också som håller så otroligt roliga saker för sig själv. Nåväl, dryg tjej.

Imorrn ska fisen köpa nya tändstift så kanske båtmotorn funkar som den ska, sen vill vi ha supersommar! Och med lite tur kommer mina skitsnygga mcjeans på fredag så jag kan glida runt i dom i helgen, ska bli skönt att inte behöva ha på sig halvläder som sitter som ett par hösäckar runt benen. Men postnissar jobbar nog inte heller på röda dagar va? Det skulle inte jag gjort om jag var dom.

Alla är vackra på sitt sätt.
Vissa har många, vissa har få.
Men ingen är någon som ingen kan få.
Haha mupp

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 6 januari 2022 20:55

Sjukt längesen nu. Zelda är borta, det stämmer. Saknade efter henne hängde kvar ordentligt och länge och en del har väl inte släppt än. Irja fick mycket fina ord från BPH, men ett sufficient på utställningen så tankarna på att avla på henne har v...

Av Linnea - 27 mars 2021 08:12


För snart tre veckor sen skadade sig Zelda ute i skogen så pass illa att det skulle krävas operation och utsikterna för att bli helt bra var sådär. Efter mycket funderande så fick hon somna, det blev väldigt tomt här hemma trots att vi har tre hundar...

Av Linnea - 6 mars 2021 21:06

Sen senaste inlägget i november, så har... egentligen inte så mycket hänt. Jag och Irja tränar på, mycket fjärr i klass 2 just nu, men jag tror att jag ska bygga en plattform för den. Hon kommer framåt, men det är mycket trampande med baktassarna och...

Av Linnea - 1 november 2020 20:45

Aijas öga visade sig hade hårsäckar på insidan av ögonlocket, men ett hårstrå som växte in mot ögat, inte så konstigt att hennes öga verkade göra ont. Men nu är hon opererad och vi hoppas att hon slipper fler hårstrån där. Idag hade hon jobbat bra me...

Av Linnea - 11 oktober 2020 19:32


Sen senaste inlägget har jag och Irja startat lydnad en gång till, i Åre, en klassvinst och 2:pris. Hon gjorde alla momenten utom ligg under gång, så trist när det är ett moment hon kan mycket väl. Men inte den dagen. Jag känner att jag inte heller v...

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards