Alla inlägg den 23 juli 2014

Av Linnea - 23 juli 2014 20:10

Jag och Fredrik var sugna på något gott så han plockade jordgubbar och jag smälte vitchoklad att doppa dom i. Sjukt gott. Det händer sake hit och dit med bilsituationen, imorrn kommer en tjej från länstidningen hit och intervjuar mig och igår mejlade jag med kvinnan. Första gången sen dagen efter hon "köpte" bilen som jag kunnat ha en konversation med henne. Jag hoppas det fortsätter så. Och att polisen kanske tar upp det igen när media intresserar sig för det. Jag menar, är det kört för mig för att det går skrivits ett kvitto? Givetvis visste kvinnan precis vad som behövs för att försvåra för mig att få tillbaka bilen. Hon fick mig att skriva på ägarbeviset. Självklart fick hon mig att göra allt som vanligtvis sker vid försäljning och allt som ska försvåra för mig att få hjälp med att hon ska göra rätt.

Men snart är det fan bortresa och bröllop! Awesome!

Och njuter av sommaren gör vi så det plaskar om det! 25 grader i skuggan och vindstilla eller lite vind. Sjukt varm och skönt. Hoppas det fortsätter!

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards