Alla inlägg under oktober 2014

Av Linnea - 29 oktober 2014 16:16

Igår var det valpkurs igen, Roja var jätteduktig ända tills hon inte orkar fousera längre och ligger och ålar runt på golvet och biter i kopplet.. jajemen säger matte och fnissar. Vad ska man annars göra med en trött unge? Tentan gick bra, vilket känns skönt. Men det resulterar i att det är tentaplugg igen, båda gruppuppgifterna är inlämnade och på fredag har vi seminarium. Imorrn ska jag träffa karolina och stina för att diskutera lite ang vårt utskott i PUB-styrelsen. asbra. 


Jag kör numera runt i en subaru. Med dragkrok, sjukt härligt och jag kan inte vara tacksam nog! Det har hunnit bli vinter (med ca 1 dm snö) en gång den här hösten. allt försvann på ett par dagar och nu är det runt 10 grader om dagarna, kanske skönt. Vintern kan gärna få vänta tills december! 


Formas vårt beteende av den situation vi befinner oss i, eller av vilken person vi är? 

Man blir aning nördig när man pluggar. Nöjd tjej. 

Av Linnea - 16 oktober 2014 22:05

Längesen sist. Som vanligt. 

Sen dess har skolan verklligen kommit igång och vi har lämnat in vår första individuella uppgift, gruppuppgift samt tenta. Vi presterade helt okej på dom två första, sista väntar man spännt på svaret! 


Valpkursen startade för två veckor sen och roja var.. lite galen men duktig.  i tisdags var hon ännu bättre och jag fick lite "skäll" att jag inte får vara osäker, men hon sa samtidigt att jag kommer märka om jag gör fel med henne, direkt. Så känslig är lilltjejen, väldigt skönt faktiskt och jag tror att bara man är lugn, inte blir rädd och inte tappar humöret, och har tålamod så kommer hon blir en trevlig ung dam om något år. 


haha, just ja. Jag dansar ju. det är så fruktansvärt bråttom hem efter dansen eftersom man helst ska vara barfota. Barfota ute - gärna det. Barfota inne - eeh. Nej. Frisk tjej! Men idag gick lilla faran jäättefort, så fort att jag körde i mitten av vägen för att ha så mycket plats som möjligt om det skulle komma ett djur. När jag kollade ner på hastighetsmätarn körde jag lite snabbare än 80. Tufft va? astufft! Men det kändes iaf som att det gick fort..! 


Vega ligger brevid mig i soffan, förra helgen köpte vi traktor och nu kom fisen hem. Lycka!


jag saknar dig 

jag saknar dig 

jag hatar dig

jag saknar dig 

jag haatar dig

jag saknar dig 


jag saknar dig 

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards