Alla inlägg under november 2014

Av Linnea - 17 november 2014 19:36

Det är minne, inlärning och uppmärksamhet som står i fokus just nu. lite svårt att göra uppgiften utan boken som alla i klassen förstod det som att vi inte ens skulle ha, alla hoppas väl på att få den innan fredag, annars blir det lit körigt att hinna få boken, läsa den och skriva tre sidors diskussion på den och kritiken den har fått innan 12 samma natt. Jag hoppas att jag får den så jag kan sitta hela helgen med den då det inte kommer finnas tid för den varken onsdag, torsdag eller fredag. Jag känner att mina förutsättningar är sjukt bra för att få till en heldundrande uppgift! Jag fick iaf den andra boken idag, vilken jag dock inte vet vilka kapitel vi ska läsa, men ändå. Roja har haft sin syster här på besök idag, vilket innebär inte mindre än tre galna hundar! Jag har iaf fått många pauser i mitt pluggande, tack! Har dock suttit mellan 9-19 så jag behövde nog alla pauser..


I fredags var jag i skolan och kikade på några av treorna som berättade om deras praktik, intressant, ja. lördagen bestod av elda och åka till stan (som alla andra (jävla) dagar på veckan) för att hälsa treorna välkommen hem med en liten fest, som verkligen blev liten, vi rymdes i två taxibilar från frösön till oscars. (till skillnad från om alla tre klasser med minst 40 pers i varje, hade kommit) Men vi hade det kul ändå och på oscars var det bra drag och faktiskt helt normal musik. jösses! På söndag morgon smsade farsan och sa att dom skulle komma och jobba i skogen med hästen så jag kände att det var lika bra att dra i sig kaffe. en resorb och ut och titta på och, tillsammans med frdrik kika på hur resten av skogen mådde. Rätt okej visade det sig. Sen blev det en prommenad och insåg att vi fått två nya grannar. Trevligt.  


the others are thempting, but they got nothing on you, babe. 



Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards