Alla inlägg den 31 januari 2015

Av Linnea - 31 januari 2015 11:11

och den här dagen får vi inte igen, så vad ska man göra med den? Jag har ingen energi att hitta på ngt, eftersom jag är uttråkad och fredrik drog till vemdalen för att åka skidor.. Men jag sa ju att han fick.. Man kan ju ha tråkigt för det iof. 


Oliver är här sen torsdags och roja trivs fortfarande skitbra med det. Så jag hade alltså tre galningar som hörde en annan hund i skogen på fm och sen en rädd jämthund som hörde när det small och dom fick död på älgen som tydligen tagit sig från rogstavägen till grusvägen nedanför mig, alltså över 45an utan att bli påkörd igen, med två trasiga bakben. Tuff älg, men det är bra att den inte behöver lida mer än så. 


och jag borde plugga lite för att få det lättare nästa vecka, men herreguuud, när motivationen gått och grävt ner sig och jag inte orkar gräva upp den igen.. äh, tar det en annan dag. Typ på måndag, när jag har jobbat natt. Ja, förmodligen. Bra där. 


ööh. 

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards