Direktlänk till inlägg 26 februari 2015

februariii 2015

Av Linnea - 26 februari 2015 13:27

och det är plusgrader/minusgrader varannan dag typ.


Jag hörde en NY låt på musikguiden i P3 igår, vilket brukar vara bra, men igår kom en låt som gick

Never thought you would come back

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back  

Never thought you would come back

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

Never thought you would come back 

 


Nej, jag skämtar inte. Den var helt värdelös. 


En annan låt som är värdelös är en som börjar med 

Jag vill bara leva för aaaalltiiid, för eeeevigt, jag vill bara leva här. 


Jag menar, vem fan vill leva för alltid? Gå och lägg er! 


Jag pluggar till omtentan och inser att det inte är konstigt att det inte gick vägen, jag har missat en hel del att plugga på. eller jag pluggade på fel saker. Vilket jag gjorde, (eller inte gjorde..) till senaste tentan också, jag fick egentligen bara total blackout under den och kom inte ens ihåg vad för jävla processer som Weber ansåg styr samhället så förmodligen blir det en jävla omtenta till. 


Roja har löpt för första gången, vilket gick lugnt och bra till, men det satte igång Vega så hon också började löpa. Fyfan vilken galen hund hon är då alltså, någon som vill ha henne? Inte det? Nej, inte jag heller snart! Hon är inne och piper eller ute och skäller och ylar. Trots att hon travat brevid hjulingen en timme. Pöh! dessutom håller ju hundar på i typ fem veckor med höglöp (nee, det vet jag väl att dom inte gör, men det känns som att hon hållit på så länge!).  Till något roligare: vi renoverar trappen och trapphallen. Det blir skiitsnyggt om man får säga så. Taket är vitt och väggarna är mörkt grå med en bit svart/silvergrå tapet. trappen och golvet är kvar, det blir förmodligen svartbetsat. eller vitbetsat. eller bara vitt. men ledstången blir förmodligen svart iaf. Eller vit. 



 

 
 
Ingen bild

Elin

17 mars 2015 11:54

Hej! Jag ska söka plugg till hösten och googlade på förvaltningsjuridiska programmet och kom på så vis in på din blogg. Är det förvaltningsjuridiska du läser?:-) Har så många frågor om det så om du vill får du jättegärna skriva din mailadress eller nåt om du orkar svara :) Tack! Hälsningar Elin

Linnea

25 januari 2016 20:59

Hej Elin, nej jag kom in på personal och arbetslivsprogrammet, så det är vad jag läser. Men än så länge är det något jag annars kan rekommendera om du inte helt bestämt dig för förvaltingsjuridiska :)
Linnea

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 6 januari 2022 20:55

Sjukt längesen nu. Zelda är borta, det stämmer. Saknade efter henne hängde kvar ordentligt och länge och en del har väl inte släppt än. Irja fick mycket fina ord från BPH, men ett sufficient på utställningen så tankarna på att avla på henne har v...

Av Linnea - 27 mars 2021 08:12


För snart tre veckor sen skadade sig Zelda ute i skogen så pass illa att det skulle krävas operation och utsikterna för att bli helt bra var sådär. Efter mycket funderande så fick hon somna, det blev väldigt tomt här hemma trots att vi har tre hundar...

Av Linnea - 6 mars 2021 21:06

Sen senaste inlägget i november, så har... egentligen inte så mycket hänt. Jag och Irja tränar på, mycket fjärr i klass 2 just nu, men jag tror att jag ska bygga en plattform för den. Hon kommer framåt, men det är mycket trampande med baktassarna och...

Av Linnea - 1 november 2020 20:45

Aijas öga visade sig hade hårsäckar på insidan av ögonlocket, men ett hårstrå som växte in mot ögat, inte så konstigt att hennes öga verkade göra ont. Men nu är hon opererad och vi hoppas att hon slipper fler hårstrån där. Idag hade hon jobbat bra me...

Av Linnea - 11 oktober 2020 19:32


Sen senaste inlägget har jag och Irja startat lydnad en gång till, i Åre, en klassvinst och 2:pris. Hon gjorde alla momenten utom ligg under gång, så trist när det är ett moment hon kan mycket väl. Men inte den dagen. Jag känner att jag inte heller v...

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards