Alla inlägg den 4 april 2015

Av Linnea - 4 april 2015 09:42

och för inte ens en månad sen trodde jag inte att hon skulle få uppleva den.

Hon var ju extra knäpp under förra löpet, vilket berodde på att hon har en tumör där bak som förmodligen kändes helt fruktansvärt konstigt. Men tack vare Karin och medicin så fick vi ner inflammationen runt tumören och idag ser man inte några symptom alls, förutom att hon luktar lite godare för hanhundar. Kastrera mera! 


Omtentan som jag snackade om, eller omtentorna... den förra gick bra, så nu har jag betyg i hela psykologi A. asgött. Men.. den där med webers jävla processer gick förstås inte bra, vilket det inte gjorde för ca 50% av min klass. Vem det är fel på? oss eller läraren som rättade? Jag vet inte, men inte så mycket på mina klasskamrater iaf, inte om man frågar mig. Lite irriterande att han går på pappaledighet och är som bortblåst av stormen sen när man vill fråga honom saker. 


Träningen går iaf bra, förutom att vädret har varit riktig vår en sväng så det blev pollen i luften och jag inte kunde andas. Men det löste sig med att komma nästan två dm klabbsnö som var helt fruktansvärd att skotta bort. Så jag blev förkyld istället. Som sambon. och Jenny. så jag lär ju fortsätta med det och vara riktigt klen till omtentan på lördag. Yeey! Men Jenny och Lisa är iaf uppe och leker rövare i klövsjö den här påskhelgen. asnice och jag liftade med pappa dit för att chilla på afterski och dricka lite gott med dom i torsdags. och igår tog jag och sambon med oss roja och åkte till en sjö i en skog för att trätta maria, ludde, jolle och nouki, skitmysigt och vovvarna tyckte det var skoj. och fick äta korv. sen åt vi en helt underbar middag. sådetså.


there'll be sun sun sun all over our bodies.

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards