Alla inlägg den 7 juli 2015

Av Linnea - 7 juli 2015 14:17

Ja, det kom ju förra måndagen, träffade en kiropraktor i onsdags och trodde att allt skulle bli bra. Vilket det blev, innan det onda flyttade sig till höger sida och blev än värre. Nu börjar jag tro att jag fått tillbaka höftledsinflammationen jag hade 2011. Inte okej andra veckan på semestern. Får hoppas att en läkare kan ge mig bra painkillers och att det bara behövs rörelse sen.
Igår var vi på återbesök hos veterinären till Rojas förskräckelse, men det var bra och vi fick veta att hon nu är frisk och behöver inte fortsätta med medicin efter råttgift-ätandet. ?

Foxxy bor här när hennes matte och husse är på andra äventyr. Det är ganska mysigt, hon är dock lite annorlunda än våra hundar och sover gärna under täcket. Varmt och skönt kanske, haha.

Vi fick ett par fina dagar innan Det var dags för blåst, mulet och tio grader. Samtidigt som faster och tino kom hit.. Typiskt .

Some people you trust , some people you don't

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards