Alla inlägg den 18 augusti 2015

Av Linnea - 18 augusti 2015 08:27

Och operation det blev, jag hämtade en mycket groggy och ledsen tjej som inte alls förstod vad som hänt igår em, väl hemma ragglade hon in som fullare än någonsin och la sig i saccosäcken, där blev hon kvar ett par timmar, ville varken dricka eller kissa förrän vid 10 på kvällen och åt gjorde hon först i morse. Tack vare att tekniken gått framåt så slipper hon tratten och kan ha en specialsydd body istället, jag hoppas verkligen att den gör att hon inte kommer åt att tvätta. Skitsmidigt att slippa tratt! Jag var ganska rädd att operera henne med tanke på hennes ålder, men nu vet vi att vi egentligen aldrig hade något annat alternativ, hennes livmoder var så jävla knölig att den såg ut som bubbelplast i olika storlekar. Och var nästan dubbelt så stor som den skulle vara. Helt sjukt att hon mått bra såhär länge, för jag tror verkligen att hon sett ut sådär ett tag. Veterinären kunde inte säga om det var tumörer eller metastaser, men nu spelar det ingen roll, dom är borta och vega kan få må bättre, min älskade älskade lilla galning.

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards