Alla inlägg den 19 december 2015

Av Linnea - 19 december 2015 10:06

Och inatt var det den andra hundens tur att inte kunna hålla tätt, men hon valde att sätta sig i köket istället för vid dörren och skrika att hon behövde ut.. Så istället för att lämna skit mellan springor i golvet i vardagsrummet så lämnade hon skit i springorna på köksgolvet. Inte lika kul då det golvet reser sig som eifeltornet ur aska när det är blött en längre tid. Assnyggt blev det. Inte. No more älg för dom. Jag hämtade ju en sambo som var på julfest inatt, när han ringde lät han väldigt städad och nästan nykter, en timme senare när jag kom dit var han inte riktigt lika stadig. Och på vägen hem när jag började i detalj berätta vad vega hade gjort i vardagsrummet och hur jag hade tagit hand om det var han inte ett dugg stadig längre. Haha.

Men idag är det iallafall lördag och "jullovet" har dragit igång. Jag har bestämt att jag ska läsa så mycket jag orkar, då är det praktiskt att skriva på bloggen va? Än så länge har jag överlevt alla tentor under hösten, jag har planerat att våren ska bli lika snygg i betygsraden. Och den där Subarun har jag väl inte tagit några beslut om på länge, så vi får väl se hur den artar sig. Förmodligen inte alls. Däremot ska vi till Örebro i mars, så får vi se hur det artar sig, förhoppningsvis bättre än Subarun.

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards