Alla inlägg den 8 februari 2016

Av Linnea - 8 februari 2016 21:53

Men det känns inte riktigt som jobb när man får hänga med en skön tjej och träffa trevliga, inspirerande och glada människor. Jag har aldrig känt såhär för ett jobb förut. Det känns lixom genuint bra.

Grupparbetet i denna kurs är inte i full gång utan det bär mot sitt slut. Jag kommer vara hemma men förhoppningsvis lika produktiv som om jag skulle vara på plats, detta tack vare att Johanna tyckte att det vore onödigt att sitta i två timmar bil för tre timmar i skolan. Bättre att vara vettig genom den fantastiska teknik som finns i dagens samhälle!

I lördags vaknade jag upp hos farmor och pös hem vid elva, hängde med Fredrik och pluggade lite innan vi åkte till peo och firade att han fyllt år genom att bli bjuden på jättegod mat. Söndagens förmiddag lyckades jag plugga ett par timmar till innan fredrik och Magnus kom och drog med mig till stugan för kolbullemys.

varje gång jag ser dig är det som allting stannar till. Jag vet inte varför men jag vill vara nära dig och jag ska vara det en dag.

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards