Alla inlägg den 16 februari 2016

Av Linnea - 16 februari 2016 20:19

Och tentavecka igen. I helgen körde fredrik och Mattias lite skoter medans jag pluggade och träffade Robin. Kvällen blev spelhäng hos Mattias. Vi for hem och sov, åt frukost och åkte till Mattias igen som fyllde år i söndags. Svingod smörgåstårta. Därefter kunde jag plugga lite till medans fredrik var ute och skottade snö. På kvällen var vi tillbaka hos Mattias och jag lånade ett par skidor med passande sköna pjäxor till. Igår var det plugg fram till halv fyra då Maria kom och åt med mig. Trött och sliten tjej fick hon äta med.. Idag har jag inte heller varit så pigg men det har ändå gått framåt och jag satsar på en godkänd tenta till! Syrran och teo kom och levererade ett par stavar till mig och åt lunch vid två. Därefter pluggade jag nån timme till innan jag pös ut och gjorde en premiärtur på skidor. Asgött och jag ramlade nästan typ 500 gånger. Livsfarligt ju! Men skönt och det gick fortare än att gå. Mycket fortare till och med! Vega blev lite trött på hemvägen, men det var ju lite meningen.

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards