Alla inlägg under februari 2016

Av Linnea - 2 februari 2016 21:17

Förra helgen var det dags för oss att dra mot sthlm och nitro circus, skitkul och skitbra är dom! Men det där med storstäder är nog inget för oss. Haha. Och hemvägen var nästan mest spännande då vi tillbringade runt sex timmar på restaurangen i tönnebro med en trasig generator i bilen. Tur att pappa backlund kunde ila ner med en som pojkarna kunde sätta in igen. Det är sjukt bra att ha bra killar runt sig när sånt händer! Jag gled ju lixom bara runt och flinade. Kunde ändå inte hjälpa till.

I fredags var det begravning för nisse, mycket fin och mycket folk. Men helt fruktansvärt, han fick bli ett par månader yngre än pappa. Det får en att känna skit för vad som än bestämmer hur det blir med folk med samtidigt att man får försöka se glädjen i de flesta stunder man får.

Tentan som jag kanske blir en platt man av får vi resultatet på imorgon. Puh.

Jobbet går som det ska, jag och Kajsa har kommit igång bra och det är kul.

Den här dagen började med att jag torkade spya i trappen och bajs från mattan ( eller om det var spykorvar, jag vet inte så noga..) sen fortsatte den med att jag åt mögligt bröd. Därefter bar det av till stan och föreläsning innan pubs årsmöte, nu är jag inte länge ansvarig för föreningens ekonomi. Konstigt. men jag tror att Frida kommer göra ett skitbra jobb. Vi fick en tackpresent i form av choklad och tulpaner, asmysigt och dom gör sig fina bredvid påskliljan som jag tog med till farmor med som hon inte fick ha kvar på sjukan. Efter årsmötet åkte jag iaf till farmor och hälsade på, det blir inga långa påhälsningar, men det passar ju mig jättebra. När jag väl kom hem vid halv fyra var jag som en påse nötter, ville äta lunch men var för trött för att se att vi hade korv i frysen. Så jag tänkte att jag behövde handla och äta, som tur var hade Maria tid att ses på bröbua en timme innan hon hängde med och handlade. Så när jag kom hem igen hade jag två glada dogs förstås, men matte mådde fortfarande som en nötpåse och ville ingenting, så dom fick mys och jag lite plugg istället för promenad. Sen tog jag en dusch och bytte lakan i sängen så nu ligger jag och roja i mysmode.

~ älska dom små stunderna om dom stora är svåra.

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards