Alla inlägg den 12 juli 2016

Av Linnea - 12 juli 2016 23:05

I torsdags hade jag inspiration till att göra om så jag frågade päronen om jag fick låna penslar och skrapor ac dom , jag fick även med mig en oöppnad dunk och lite mer färg vilket resulterade i att vi började måla om bastun i fredags. Helt sjukt stor skillnad på gården.

Lördagen var tidig morgon och kubbturnering med massa gott att dricka. Tidig kväll vilket var skönt eftersom vi hade en massa för oss då Teo fyllde tre i söndags. Måndagen tillbringade vi delvis i stan för att köpa lite med färg och virke för att kunna göra knutbrädor och nya dörrar till vedförråden. Sen for vi till stugan och lämnade lastpallar där som vi tänkte stapla veden på. Idag har vi målat bastun i svart. Skitsnyggt om man får säga det själv! Fredrik gjorde även en liten fågelholk som jag målade i samma färger som huset som vi förstås satte upp på huset.

Lunch blev det i buan tillsammans med syrran och Emma med barn, mysigt.

Vega mår som vanligt upp och ner, men just nu är det nog upp, i helgen var det nog ner. Men hon leker äter skäller och går på promenader så än vill hon nog inte ge upp.

Roja har däremot börjat löpa ordentligt idag så hon är mest inne och vill inte vara med på så mycket. Vi måste dock spåra med henne så varken hon eller jag glömmer vad vi lärde oss på kursen !!

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards