Alla inlägg den 16 augusti 2016

Av Linnea - 16 augusti 2016 21:34

Kontoret går grislångsamt då vi hade köpt tapeter som inte alls funkade med varandra och var tvungna att beställa nya steampunk. Inte billigt alls, men det bli förmodligen skitbra sen. Golvet och garderoberna är iaf helt klara så det är bara tapeter och lister kvar. Jag ska prova tapetsera själv så fort jag får hem dom.

I söndags var vi ute med roja och spårade. Jätteduktig var hon trots att det var typ två månader sen hon jobbade senast. Men vi passade även på att köra på en sten så jag fick superpunka på ett av Mazdans däck. Inte okej att det inte var det som hade pyspunka. Men man byter visst två däck när man måste byta ett så Magnus såg till att pyspunkadäcket också blev utbytt. Igår jobbade jag i rätan med bollsportgrej.

Idag pysslade jag på hemma, jobbade och gick med hundarna innan jag och roja cyklade ner till verkstan och hämtade bilen för att sen åka till farmor och hämta henne. Vi fick en jättemysig dag med vinbärsplockning, blåbärspajätning, och mys, fint väder och prat.

Jag försöker sälja subarun, så om nån vill ha den så kan man ju alltid höra av sig!

Imorgon ska jag besiktiga Hondan , om jag lyckas få bromsen av släppa vill säga. Men det håller vi tummarna för, även för att jag kanske får hämta tapeterna då.

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards