Alla inlägg den 1 september 2016

Av Linnea - 1 september 2016 18:51

för tillfället levs mitt liv i vasastaden i stockholm med tillhörande "jobb" på Svenskt Näringsliv. Helt sjukt kul än så länge! Första dagarna handlade mest om att komma in i organisationen, gå igenom policys och deras chefsportal och intranät samt vara med på en chefsutbildning gällande arbetsmiljö. Idag har jag fått lite mer "avancerade" uppgifter som har med intranätet att göra. Fisen min har varit här och jobbat så vi har fått träffas både tisdag och onsdag, lyxigt! 


Jag och Evelina har hunnit med en utekväll som började med kräftskiva och slutade i sängen framåt fem på morgonen. Söndagen spenderades sen i lugnt tempo och hos zacharias. Annars är kvällarna lugna och jag gör inte så mycket, dels för att jag kommer hem mellan fem och sex och dels för att jag inte riktigt vet vad jag ska göra om jag inte är ute och går eller hänger med någon. Elina är iaf superbra att bo hos och vädret har fortfarande sommarvärme kvar, (iaf sommarvärme som sommar räknat hemma). Fredrik har dessutom tagit ner min chili, så jag är asnöjd. haha. 

Av Linnea - 1 september 2016 18:41

för tillfället levs mitt liv i vasastaden i stockholm med tillhörande "jobb" på Svenskt Näringsliv. Helt sjukt kul än så länge! Första dagarna handlade mest om att komma in i organisationen, gå igenom policys och deras chefsportal och intranät samt vara med på en chefsutbildning gällande arbetsmiljö. Idag har jag fått lite mer "avancerade" uppgifter som har med intranätet att göra. Fisen min har varit här och jobbat så vi har fått träffas både tisdag och onsdag, lyxigt! 


Jag och Evelina har hunnit med en utekväll som började med kräftskiva och slutade i sängen framåt fem på morgonen. Söndagen spenderades sen i lugnt tempo och hos zacharias. Annars är kvällarna lugna och jag gör inte så mycket, dels för att jag kommer hem mellan fem och sex och dels för att jag inte riktigt vet vad jag ska göra om jag inte är ute och går eller hänger med någon. Elina är iaf superbra att bo hos och vädret har fortfarande sommarvärme kvar, (iaf sommarvärme som sommar räknat hemma). Fredrik har dessutom tagit ner min chili, så jag är asnöjd. haha. 

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards