Alla inlägg den 22 mars 2017

Av Linnea - 22 mars 2017 17:20

Snart är det tenta igen och tydligen bara 72 dagar kvar till examen. Sjukt. Jag som tyckte att jag skulle plugga hela livet för drygt två år sen.

Badrummet är upprivet och vissa saker är utbytta eller ditsatta och Tommy har flytspacklat så imorgon kommer han och sätter tätskikt. Igår for jag med pappa och biggis till brånan med massa rat som skulle slängas, idag har jag åkt till dalåsen och köpt en regel. Däremellan försöker jag plugga inför tentan. Motivationen är lika låg som vanligt och jag tror att jag kommer bli rökt på fredag. Men jag försöker och kommer köra hårt på fredag så får vi se hur långt det räcker. På måndag börjar c-uppsatsen så då har jag andra problem kan man ju säga.

I helgen jobbade jag och Fredrik med badrummet från morgon till kväll, vi målade taket och satte upp downspots med tillhörande el och krypande uppe bland spånet som ligger som takisolering. Vi la även ner armeringsjärn och golvvärme-slingan som mättes massa gånger så man vet att den fungerar. Det gör den! Kung. Jag längtar verkligen tills det blir klart så man slipper passa på att gå på toa när man är någon annanstans.

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards