Alla inlägg den 1 september 2017

Av Linnea - 1 september 2017 22:09

Så har det idag flyttat in en kisse hos oss, hon kommer heta Hemi och är typ 12 veckor nu. Ett virveldjur med andra ord.

Hönsen skulle vi ta in ikväll och då hade grinden till hönsgården blåst igen, sju av dom hade då flugit upp i ett träd och satt på grenarna där uppe och två hade gått bort till snöslungan och satt sig på den. Dom som alltid går och lägger sig i huset om dom kan. Skönt att alla var kvar på gården!



Av Linnea - 1 september 2017 19:45

Tiden går..
Hönsen bor nu i gamla bastun, med hönsgård utanför. När vi är hemma är dom ute på tomten och blir tuffare för varje dag så ibland har vi dom precis utanför dörren.
Jobbet rullar på och jag tror att det går ganska bra. Jag har flyttat kontor nu vilket än så länge känns väldigt bra!
Roja slet av sig en klo under tiden i Skåne så hon tränades inte som det var tänkt inför jakten. Fredrik har släppt henne på skogen och jag har cyklar nån gång efter att hon blev bra i klon, men hon är ju ingen jaktidiot heller så när hon inte orkar mer kommer hon nog visa det. Jag har blivit förkyld i veckan så jag orkar typ ingenting men sen i fredags så dränerar vi huset så det är som bara att jobba på..

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards