Alla inlägg den 6 april 2018

Av Linnea - 6 april 2018 06:42

Har hittills inte bjudit på några bra överraskningar, Ellens bror torgrim har gått bort i en skoterolycka och hennes pappa orkade inte med det. Sedan i julas har vi haft tre nära anhörig-dödsfall i jobbet.
Jag har sökt och blivit erbjuden en tjänst på resursen som administratör. Tror dock inte att jag ska tacka ja då dom har behov av någon från nu på minst 75% och jag är osäker på om jag kommer göra ett bra jobb i lokalvården på 25%. Förmodligen inte. Dessutom skulle jag och Fredrik få en vecka semester tillsammans, det bäddar inte riktigt för att vi ska hinna bygga altan, fixa el i huset och måla både här och på näset. Och jag är egentligen inte så intresserad av att jobba 125% heller med tanke på att jag vill hinna finnas för Ellen, jag och roja kommer träna en del i vår, bilen ska jobbas med, hästen ska jobbas med, vi ska försöka kläcka fram kycklingar och den kommande valpen. Där någonstans ska man ha tid att chilla i solen i vår fantastiska vårvinter också. Och söka annat jobb eftersom det på resursen också bara är ett vikariat.

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards