Direktlänk till inlägg 13 juni 2018

Rubrik saknas

Av Linnea - 13 juni 2018 07:44

Whoops kommer flytta hem hit till en skogshage på vår egen marknunder nästa vecka, detsamma gör en annan nordis - Nicke som Kajsa har men inte vill ha kvar, vi får se hur det går. Jag har röjt runt vår mark så att vi kan sätta upp staket och så ska vi flytta hundstaketet så blir det större hage för hästarna.
Dock blev jag grisförkyld igår och det har tydligen inte gått över idag så det blir spännande att bygga hage såhär, när man blir andfådd av att äta frukost, haha.

Lars-Åke är iaf klar med infiltration, ta bort muren och anlägga parkering här hemma, nu behöver vi bara så lite gräs och få en massa regn så blir det skitfint här! Nu ska det bara byggas hage, altan, hundgård, målas hus och byggas vindskydd så kan vi chilla sen. Puh ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 6 januari 2022 20:55

Sjukt längesen nu. Zelda är borta, det stämmer. Saknade efter henne hängde kvar ordentligt och länge och en del har väl inte släppt än. Irja fick mycket fina ord från BPH, men ett sufficient på utställningen så tankarna på att avla på henne har v...

Av Linnea - 27 mars 2021 08:12


För snart tre veckor sen skadade sig Zelda ute i skogen så pass illa att det skulle krävas operation och utsikterna för att bli helt bra var sådär. Efter mycket funderande så fick hon somna, det blev väldigt tomt här hemma trots att vi har tre hundar...

Av Linnea - 6 mars 2021 21:06

Sen senaste inlägget i november, så har... egentligen inte så mycket hänt. Jag och Irja tränar på, mycket fjärr i klass 2 just nu, men jag tror att jag ska bygga en plattform för den. Hon kommer framåt, men det är mycket trampande med baktassarna och...

Av Linnea - 1 november 2020 20:45

Aijas öga visade sig hade hårsäckar på insidan av ögonlocket, men ett hårstrå som växte in mot ögat, inte så konstigt att hennes öga verkade göra ont. Men nu är hon opererad och vi hoppas att hon slipper fler hårstrån där. Idag hade hon jobbat bra me...

Av Linnea - 11 oktober 2020 19:32


Sen senaste inlägget har jag och Irja startat lydnad en gång till, i Åre, en klassvinst och 2:pris. Hon gjorde alla momenten utom ligg under gång, så trist när det är ett moment hon kan mycket väl. Men inte den dagen. Jag känner att jag inte heller v...

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards