Alla inlägg den 8 oktober 2018

Av Linnea - 8 oktober 2018 08:01

Igor är nu inne på sin sjunde dag hos oss, han har gått från att vara helt hysterisk typ hela tiden och haft svårt att varva ner och väckt en två gånger per natt till att kunna sova själv på nedervåningen fram till halv sex i morse. Asgött! Men då var ju Aija i sovrummet och väckte en vid tre inatt.. ;) vi går promenader mitt i skogen och hoppar upp på stenar och stockar för att stärka upp honom. Han är en mycket trevlig hund men han har lite mer energi och fler olater och är lite mer att jobba med än vad jag trodde när jag sa vilket pris jag kan ge för honom. Men med annat foder verkar han bli lite lugnare iaf. Eftersom det även finns medicinska orsaker så vet jag verkligen inte vad jag kan ge för honom i dagsläget.

Nicke kommer flytta sin sin förra ägares kompis, det kommer bli jättebra. Och jag är glad att jag ev kommer ha en häst i vinter och inte två eftersom jag räknat lite tokigt gällande hö så jag har tingat lite mer än vad som kommer räcka för en häst bara.. haha ibland har man tur!

Vi har släppt Aija ett par gånger och hon jobbar på bra och söker ut fint från husse.

Inget nytt på jobbfronten tyvärr.

Idag ska jag bygga om i hönshuset igen, denna gång ska redena få komma upp på väggen, det funkade inte så bra att ha dom på golvet.
Jag ska även försöka få tag i mitt körkort som jag beställt så att jag kan få ut det idag. Det gamla går ut idag så jag är väl lite körd om det inte hämtas idag gissar jag.

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards