Alla inlägg den 21 november 2018

Av Linnea - 21 november 2018 12:30

Arton dagar med Irjis. I lördags gick jag, Roja och Irja över skogen på näset ut till andra sidan för att komma till andra stranden och se över stornäkten.

Det är dimmigt ute och väldigt vackert eftersom det blir alldeles krispigt och frostigt överallt. Men det gör att det blir skitkallt eftersom det blir väldigt fuktigt ute. Jag har fyllt flaket med sopor så att Fredrik kan åka till återvinningscentralen ikväll och tömma den, så kan jag fylla den imorgon igen. Biggis tipsade mig om Lars Keplers böcker. Jag har nu lyssnat igenom två och en halv bok, man kan ju lyssna nästan hela tiden.

Igår skulle jag fått besked om vem som blir erbjuden jobbet på Östersunds kommun. Jag antar att det inte var jag i första hand och att personen som blev erbjuden ville fundera någon dag, så dom inte kunde ringa igår. Men i måndags var jag på intervju för jämtgärdsgård, låter som ett otroligt intressant jobb!

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards