Alla inlägg under december 2018

Av Linnea - 18 december 2018 18:30

Och jag har fått hem alla julklappar utom två, och har försvinnande lite pengar kvar, haha. Men man behöver ju inte betala räkningar i december. Eller? Va? Fan då. Jag kanske får låna lite av min kära sambo (vars julklapp jag innerligt hoppas hinner komma innan julen är här).

Irja växer och åkte in till djursjukhuset i lördags för en urinvägsinfektion. Aija är ännu inte opererad och vi tvekar väl fortfarande men Roja verkar må bra och vi är anmälda till en till tävling i NoseWork i hede i januari, vi hoppas att vi får plats, det var många anmälda tydligen ?

Av Linnea - 8 december 2018 10:07

Igår var jag och Roja med mamma och syrran med barn på julmarknad på Jamtli bland en hel drös av massa folk. Det var kallt men ganska mysigt och Roja gjorde tre sök efter mamma och ett efter syrran och barnen. Två efter mamma och det efter syrran gjorde hon kanon. Trots stånd med ost, korvar, tunnbröd, kolbullar och skinn. Jag trodde egentligen inte att hon skulle klara det och under söket såg hon inte ut att jobba eftersom hon gick utefter stånden och där trodde jag inte att mamma gått, men det var ju där allt mums fanns så hon kunde smygäta lite under tiden. Förvåningen när Roja går runt ett hörn och där står mamma. Helt jävla kanon!

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards