Alla inlägg den 19 januari 2019

Av Linnea - 19 januari 2019 16:08

Jag skrev ju att vi var anmälda till en noseworktävling i januari. Den tävlingen var idag. Men jag och Roja var inte där. För i mellandagarna lurade Heléne mig att anmäla oss till en lydnadstävling nästa helg så jag lurade henne att vi skulle anmäla oss till en rallylydnadstävling som var idag. Jag och Roja vann första tävlingen som Heléne och ila kom fyra i och kom vi trea i den andra, som Heléne och ila vann. En riktigt bra dag med andra ord, vi som åkte dit med inställningen att det går som det går med tanke på att båda våra tikar löper. Men Roja gjorde två riktigt bra rundor med 90 och 94 poäng. Nu är vi taggade på fler tävlingar och vill bli godkända i en till så vi får gå upp till fortsättningsklassen.

Annars har jul och nyår, farmors , mammas och min födelsedag blivit bra och firade. På nyår var vi hos Kajsa och Joel och chillade, alla var trötta så efter tolvslaget var det läggdags.

Jag har börjat mitt nya jobb och trivs skitbra!

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards