Alla inlägg under januari 2020

Av Linnea - 1 januari 2020 03:27

2019 blev ett bättre tävlingsår än vad jag kunnat tro. Roja har gjort 13 starter i rally varav 10 godkända, 3 starter i lydnad varav 2 godkända och 1 uppflytt. Irja har hunnit med 6 starter i rally varav 5 godkända samt 1 lydnad med uppflytt, och hon startade sin karriär i juli så hon har bara haft halva året på sig. Fantastiskt bra jobbat av mina tjejer tycker jag. Irja och jag har gått med i patrullhundsgruppen så vi har varit med på bevakning och kommer vara fler gånger.

Instruktörsutbildningen har startat och jag har hunnit vara på två träffar i Ö-vik, lagt ut inbjudan till en kurs jag ska ha från januari och börjat träffa mitt projektekipage.

Zelda har flyttat hit från Jonas för att se om vi kan få det att funka och få henne att trivas här, vi ska prova göra en veterinärbesiktning på henne först.

Årets sista dag spenderades hos och med jolle och en kompis till honom, därefter kom Joel med vänner en sväng.

2019 var även året då vi fick igång chryslern och fick den registrerad på oss samt åkte ner till Lidköping för powermeet vilket var grymt stort och välarrangerat!

2018 målades huset om och fick fönsterbrädor och 2019 byggdes en härlig altan med staket. Vilket blev kanon eftersom Irja inte kan springa rakt ut på parkeringen längre. Iaf när det är snö, när det inte är det så kan hon krypa under, men det löser vi till våren!

2019 bjöd även på köp av näset samt på två tatueringar för mig och en början på en helarm på Fredrik.

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards