Alla inlägg den 6 mars 2021

Av Linnea - 6 mars 2021 21:06

Sen senaste inlägget i november, så har... egentligen inte så mycket hänt. Jag och Irja tränar på, mycket fjärr i klass 2 just nu, men jag tror att jag ska bygga en plattform för den. Hon kommer framåt, men det är mycket trampande med baktassarna och det har nog satt sig som en kunskap istället för som ett fel. Tyvärr, men vi får jobba om det.

Det blev vinter i mitten av december omtag minns rätt, det har kommit en hel del snö i januari och februari, men i slutet av februari blev det varmt så från fantastiskt skidföre är det jättehårt och isigt istället. Äckligt.

Julafton firades henne hos oss med Evelina och Emma , mysigt. Men Corona påverkar många på många olika sätt.

Min födelsedag firade vi genom att åka på frösöpark och spaa i flera timmar innan vi åkte på en liten röd och åt köttfondue och därefter chokladfondue, vi höll på att dö av mättnad. Men det gick.

Vi undersöker möjligheterna till att bygga hus vid stugan. Just nu har vi fastnat lite i att det kommer kosta närmare 900.000 att ansluta sig till elnätet, vilket vi inte var beredda på. Så vi får se om det blir nåt hus där.

Jag har börjat en instruktörsutbildning igen, men till rallylydnadsinstruktör denna gång, ska vara klar i juni om allt går som planerat.

Har även börjat en styrketräningskurs med Maja på Outdoordogs i Åre, så att man kommer igång lite med styrkan och kanske orkar gå på nåt fjäll i sommar. Speciellt med kursen är att den även innefattar styrka för hunden, och Irja älskar ju all träning där hon får belöning så det passar oss bra

I samhället och på jobbet sprider sig covidens virus, så dom påminner om att man ska jobba hemifrån så mycket det går, ganska ofta. För mig funkar det riktigt bra att jobba hemma mycket, det är svårare för mina kollegor som inte tycker att det funkar bra.

Jag tog och köpte oss en stekhäll som man kan laga mat över öppen eld. Super mysigt och gott blir det.

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards