Alla inlägg den 19 augusti 2015

Av Linnea - 19 augusti 2015 13:35

Det går inte lika bra för oss längre, vega har fått en urinvägsinfektion som grattis till operationen present. Inte så kul och lillan är helt slut, har feber och vill ingenting. Men genom veterinären har vi fått antibiotika som vi hoppas på slår ut typ hela hunden och gör henne frisk.

Och min bil som vi hämtade i Söderhamn i lördags för att den dog på väg hem från Skåne med mamma och palla vet dom inre vad det för fel på än. Jag ska på inrådan av verkstan byta verkstad och se om dom har någon annan möjlighet att kika på vad det är för fel. Blä.

Och den där jävla omtentan ligger och knager i mig och jag är redan less på den. Det får fan se till att bli godkänd, annars ger jag upp for now. Dessutom har ju den här sommaren varit allmänt känt kass och vad tror du kommer nu när vega opererats? Jo klarblå himmel och 22 grader i skuggan. Inte konstigt hon får feber bara av det. Dessutom kan vi ju inte nyttja finvädret eftersom alla har börjat jobba igen.

Timing is everything, Blä.

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards