Alla inlägg den 23 oktober 2019

Av Linnea - 23 oktober 2019 13:36

På tävlingen i helgen gick det över förväntan. Irja var smått ovillig på uppvärmningen då det regnade duktigt och var pölar och blött mest överallt. Roja har ju startar startklass två gånger tidigare, dock med bättre resultat andra gången.
När Irja kom ner på plan så var det som att hon glömde bort att hon inte ville sitta eller ligga för att det var blött och poängen räckte till ett uppflytt till klass 1, vilket även Rojas poäng gjorde. Vi kom på 5e och 6e plats, men Vafan gör det när man får bra poäng. Nu har vi börjat nosa lite på klass 1 så vi har tränat backa idag, när jag ändå är hemma pga migränanfall igår som inte riktigt hade släppt i morse och ett läkarbesök i em till följd av migränen. Jag satsar på att starta Irja i minst två startklass till för att få diplom, för att hon ska hinna mogna på sig samt att vi ska hinna få in rutin på vad som ska ske mellan momenten. I lördags blev det lite nosning här och där, vilket vi vill få bort. Var även en del nosning i följaamheten så mer träning på upp med näsan!
Jag kom in på instruktörsutbildningen!!! Woho! Så nu har jag beställt böcker och ska anmäla mig till en ledarskapsutbildning via Studiefrämjandet. Skitkul!

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards