Alla inlägg den 14 maj 2014

Av Linnea - 14 maj 2014 13:22

Är det ute idag, som fan! Och jag tänkte en sak jag verkligen inte trodde var möjlig att tänka för ett par dagar sen. Vega mår nästan för bra, hon är jättepigg och förstår inte alls varför hon måste vara hemma och slöa. Gick en halvtimmes promenad i skritt med henne för att hon skulle bli lite lugnare i själen, trots att vi inte får. Men jag kan inte beskriva med ord hur skönt det är att behöva "tvinga" henne att vara inne och säga nej, nu får inte jaha råttor eller rulla dig i granriset. Det hade kunnat varit jag som bett henne att vilja det. Underbart!

Har dock fått en finne på insidan näsvingen, skitliv.

Haha. Nää. Icke kan det trycka ner en när man har päron som snart kommer hit med brassestolar och ett litet land och jag tänker tvinga äta av min kärleksmums med strössel på. Som Fredrik inte vill äta för att han tycker att jag göder honom. Muahhaahaa.

Pojkarna håller på för fullt med Opeln för att göra den redo för springmeet på lördag. Före och efterbild kommer när jag själv fått träffa det nya utseendet. Annars har vi tagit bort tre stubbar och en av vinbärsbuskarna på tomten, blev mycket bra tycker jag, blir snyggare när man klipper gräsmattan utan stora stubbar som sticker upp. Men jobbigt var det, tunga var dom och stark var jordfräsen. Men det vare värt!

Inte för att bilden har något med texten att göra (om ni inte märkt det..)
Men ändå så är det en lerkruka som fick en annan färg.

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards