Alla inlägg den 25 maj 2014

Av Linnea - 25 maj 2014 11:26

Har inte bestämt om vi ska gå och rösta än. Jag vet inte vad jag ska rösta på heller så det kvittar väl. Blankt vore ett bra alternativ. Det regnar ganska mycket idag så inte ens jag hade energi att kliva upp tidigt. Tog sovmorgon och kramades med Fredrik, som då säger "vad mysig du är, regnar det ute?" tar det som ett täcken på att hans flicka är lite smått störd på morgonen och river upp pojken ur sängen meed buller o bång kl supertidigt på helgerna. (typ vid 9-10 brukar jag smyga upp och väcka honom tillsammans med Vega..) men allt är ju relativt! Ja, apropå Vega.. Den tröttisen ligger fortfarande kvar i sin säng och sover, vill varken ha mat eller pinka. Haha fast tuffare var hon igår, släppte ut na vid 11 men hon vägrade att kissa trots att jag sa åt henne. Vi for till svensta och när vi kom hem tvinga vi ut henne igen men hon åt lite frön o jaga nån råtta innan hon pinka. (nej hon får egentligen inte jaga än men lycka till att låta bli?)

Var på kommunfest i fredags och insåg att ett gäng galna 40+ are kan freaka mer än ett gäng 20åringar, bara dom vill. Haha, skönt att vissa har barnasinnet kvar! Kul kväll och jag lyckades bita Katarina i armen så jag trodde hon skulle slå mig. Hahah!

Du behöver inte vara tjock för att vara överviktig.

Presentation


Punchen i blodet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards